Naše služby



NOVÁ SLUŽBA

 
 CAFETERIE 

    

Zabezpečujeme kompletný zamestnanecký program, tzv. CAFETERIE  (Employee Purchase Program) od registrácie zamestnávateľa, plnú podporu a informovanosť počas využívania programu až po zastupovanie klienta.
Partnermi CAFETERIE sú už teraz významné celosvetové značky v oblasti elektrotechniky a služieb. Pracujeme na ďalších vhodných a výhodných partnerstvách o ktorých vás budeme informovať na samostatnej web stránke www.cafeterie.sk, na príprave ktorej pracujeme.
Zatiaľ  nás prosím kontaktujte na erika.korcova@cafeterie.sk, alebo +421 911 132 482
GDPR

Výberové konania

Verejné obstarávania

Audity
AUDIT obsahuje zhodnotenie zmluvných vzťahov, reálny priebeh spotreby, súčasný vývoj na telekomunikačnom trhu. Ďalší rozsah je dohodnutý individuálne, podľa potrieb klienta.

Správa telekomunikačných služieb

operatívna činnosť, aktivácia, deaktivácia, zmeny, iné
manažovanie nákupu koncových zariadení /akciové a neakciové MT/
reporting, pravidelné mesačné výkazy prevádzkových nákladov podľa štruktúry dohodnutej so zákazníkom
evidencia
kontrola

Poradenstvo

Konzultácie
Manažment zahŕňa spoluúčasť na rokovaniach so zástupcami telekomunikačných podnikov, návrh zmlúv, porovnanie so stavom na telekomuniakčnom trhu

Kontaktné centrum

+421 911 132 482

+421 902 588 888

+421 918 900 700

+420 721 198 456

Telecom Controls

 

Ak vo vašej spoločnosti máte veľa SIM kariet (užívateľov), je pravdepodobné, že platíte aj za služby, ktoré reálne nepotrebujete. Tieto pre vás " zbytočné" služby môžu navyšovať náklady za mobilné služby až o 40 %.

Preto sme vyvinuli analytický nástroj - systém Telecom Controls, ktorý odhalí tieto "zbytočnosti" a následne navrhne vhodné riešenie.

Výsledkom je finančná úspora.


Čo k tomu potrebujete

  • údaje o reálnej prevádzke na všetkých SIM kartách  (získate ich od telekomunikačného podniku )
  • zmluvné dokumenty ( Rámcová zmluva, Obchodné podmienky)

 

Čo od nás dostanete

  • výsledok analýzy
  • výška predpokladanej úspory ( %, € )
  • návrh riešenia

 

Postup

  • 1. krok - analýza (99,-€ )
  • 2. krok - implementácia výsledkov analýzy ( cena v závislosti od výšky úspory )

 

Ďalšie možnosti využitia

  • pevné hlasové služby
  • pevné dátové služby
  • mobilné hlasové služby
  • mobilné dátové služby
  • evidencia koncových telekomunikačných zariadení

Rôzne reporty:
  • oddelenia, stupne riadenia, nákladové strediská
  • druh prevádzky
  • výška fakturácie
  • užívateľ
  • interné smernice, schvaľovacie postupy
  • čas ( história, aktuálny stav, plánovanie)
  • viazanosť služieb

Spoločnosť

 

Máme dlhoročné praktické skúsenosti z práce v telekomunikačných a konzultačných spoločnostiach. Ku každému klientovi pristupujeme individuálne, načúvame jeho potrebám a snažíme sa na svet pozerať jeho očami. Navrhujeme riešenia, z ktorých jednoznačne vidieť, že rozumieme tomu čo ponúkame a čo vlastne klient potrebuje. Sme jednou z prvých spoločností v stredoeurópskom priestore, ktorá takéto služby poskytuje.

  • Program pre komory. Špeciálne volacie programy pre členov komôr.
  • Developerské projekty. Príprava a dohľad zabezpečenia telekomunikačných služieb pre novostavby.
  • Riešenia pre konzorciá a nadnárodné spoločnosti.Podľa potrieb a individuálnych požiadaviek klienta.

Kto sme

Telecom Consulting Group bola založená v roku 2005. Poskytujeme konzultačno-poradenskú činnosť v oblasti telekomunikácií. Vďaka tímu odborných konzultantov a technikov s dlhoročnými skúsenosťami a komplexným poznaním telekomunikačného trhu, vieme klientovi navrhnúť a implementovať optimálne riešenie. Také riešenie, ktoré mu prinesie nielen najmodernejšie služby a produkty, ale aj finančnú úsporu. Ku každému klientovi pristupujeme osobitne /má prideleného konzultanta/, presne podľa jeho potrieb a predstáv. Potrpíme si na stopercentnú diskrétnosť a dôveru. To nám umožňuje mať s klientom absolútne nadštandartný vzťah a v tomto zmysle sa aj o klienta starať.

Čo ponúkame

Výhody pre Vašu spoločnosť:

  • schopnosť sústrediť sa len na hlavný predmet podnikania
  • profesionálna správa významnej nákladovej oblasti - telekomunikácie
  • nižšie náklady na telekomunikačné služby /pevné, mobilné, dáta, Internet/
  • uvoľnenie zdrojov na iné účely
  • vyššia kvalita poskytovaných služieb
  • menšia závislosť na vnútorných zdrojoch
  • vyššia flexibilita plniť meniace sa obchodné podmienky
  • prísnejšia kontrola rozpočtu, evidencia
  • nižšie priebežné prevádzkové investície v oblasti vnútornej infraštruktúry
  • možnosť získať inovačné nápady
  • možnosť prílevu hotovosti v dôsledku prevzatia majetku na poskytovateľa

 

Prečo to robíme

Veríme v právo využívať také služby, aké len skutočne potrebujeme.
Služby kvalitne a za primeranú cenu.
Toto právo ma každý klient telekomunikačného podniku.
Spoločnosti platia za telekomunikačné služby 10 - 50 % viac ako by mali.
80 % telekomunikačných faktúr obsahuje chyby.
Klienti môžu znížiť svoje náklady na telekomunikačné služby o 20 - 50 % .

Aktuality

 

Čo je ( u nás) nové

06/2025

Pre našich klientov zabezpečujeme Zamestnanecký benefitný program_tzv. CAFETERIE. 

Zabezpečujeme kompletný zamestnanecký program, tzv. CAFETERIE  (Employee Purchase Program) od registrácie zamestnávateľa, plnú podporu a informovanosť počas využívania programu až po zastupovanie klienta.
Partnermi CAFETERIE sú už teraz významné celosvetové značky v oblasti elektrotechniky a služieb. Pracujeme na ďalších vhodných a výhodných partnerstvách o ktorých vás budeme informovať na samostatnej web stránke www.cafeterie.sk, na príprave ktorej pracujeme.
Zatiaľ  nás prosím kontaktujte na erika.korcova@cafeterie.sk, alebo +421 911 132 482



08/2022

Starlink na Slovensku výrazne zlacnel. Ponúka nový hardvér

https://zive.aktuality.sk/clanok/plIAtfm/dockali-sme-sa-starlink-na-slovensku-vyrazne-zlacnel-ponuka-novy-hardver/

03/2022

Premýšľate nad prechodom z iOS na Android? Pomôže nová appka od Google

https://zive.aktuality.sk/clanok/9tbT4OY/premyslate-nad-prechodom-z-ios-na-android-pomoze-nova-appka-od-google/

01/2022

v platnosti nové Obchodné podmienky pre Program Advokát_mobilné služby


10/2021

na https://www.starlink.com/ si už je možné "predobjednať" službu STARLINK  od SpaceX


09/2021

Telekom 01.09.2021 prinesie eSIM karty.

https://zive.aktuality.sk/clanok/qg0ylve/telekom-zajtra-prinesie-esim-karty-prekona-konkurenciu-da-ich-zadarmo/

03/2021

Test sietí v SR: Orange s Telekomom sa z výsledkov tešia. O2 to vníma inak, podľa 4ky to inak dopadnúť nemohlo

https://zive.aktuality.sk/clanok/151602/test-sieti-slovensko-telekom-orange-O2-4ka/

2021

Možno má Vaša spoločnosť zbytočne vysoké náklady na telekomunikačné služby a mali by ste záujem o riešenia, ktoré Vám ušetria nielen peniaze ale aj čas?

 Naše 20 ročné profesionálne skúsenosti v oblasti telco služieb a spokojní zákazníci sú dôkazom toho, že vieme, čo je pre Vás dôležité a ako na to.

 

    Zabezpečíme to, čo práve potrebujete.

 

Zatiaľ čo Vy sa môžete naplno venovať svojmu biznisu, my sa o všetko za Vás rýchlo a efektívne postaráme (denná operatíva, výberové konania, realizácie, relokácie, reklamácie, poruchy,..).

Nechajte si overiť a zlepšiť stav Vašich telekomunikačných služieb  (mobilné, pevné, dátové, Internet).


 Zaistíme:


              1.  Správu o stave telekomunikačných služieb (audit) 

                                 2. Realizáciu opatrení za účelom zníženia nákladov, resp. zvýšenia technickej úrovne vašich telekomunikačných   služieb

 


2020

 V spolupráci so Slovenskou advokátskou komorou zabezpečujeme program pre mobilné telekomunikačné služby Program Advokát Profi Plus s novými Obchodnými podmienkami. Program je dodávaný telekomunikačnou spoločnosťou Slovak Telekom, a.s.

Ak ste členkou/členom Slovenskej advokátskej komory, viac informácií získate na www.sak.sk, alebo u nás na +421 902 588 888, resp. erika.korcova@tcgroup.sk


Poučenie o spracúvaní údajov pri zasielaní výhodných ponúk advokátom

POUČENIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV ADVOKÁTOV

(„Poučenie“)

Spoločnosť Telecom Consulting Group, s.r.o., so sídlom Medveďovej 34, 851 04 Bratislava, IČO: 35 966 904, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 38485/B („Prevádzkovateľ“), týmto poskytuje dotknutým osobám v zmysle podľa článkov 13 a 1Nariadenia (EÚ) 2016/679 („GDPR“) a príslušných ustanovení zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov („Zákon“) informácie o spracúvaní ich osobných údajov v súvislosti s poskytovaním služieb benefitov a sprostredkovania výhodných ponúk pre advokátov uvedených v zozname advokátov vedených Slovenskou advokátskou komorou Slovenskej republiky (SAK).

1. KATEGÓRIE OSOBNÝCH ÚDAJOV, PRÁVNE ZÁKLADY A ÚČELY SPRACÚVANIA

1.1 Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje dotknutej osoby získané jednak z verejného zoznamu advokátov vedeného SAK, ako podnikateľov, ako aj osobné údaje poskytnuté priamo dotknutými osobami.

1.2 Prevádzkovateľ spracúva údaje dotknutých osôb v súvislosti so zasielaním relevantných informácií o výhodných ponukách pre advokátov, ktoré sú vyselektované na základe existujúcej zmluvy a komunikácie so Slovenskou advokátskou komorou, ktorá ako stavovská organizácia zastrešuje pôsobenie advokátov v Slovenskej republike.

1.3 Osobné údaje sú na účely vymedzené nižšie spracúvané v nasledujúcom rozsahu:

o

E-mailová adresa zverejnená v zozname advokátov vedenom SAK;

o

Identifikačné a kontaktné údaje: meno, priezvisko, titul, e-mailová adresa, telefónne číslo a iné údaje poskytnuté dotknutou osobou;

o

Iné údaje: obsah vzájomnej komunikácie a iné údaje v súvislosti so vzájomnou komunikáciou a poskytovaním služieb Prevádzkovateľom.

1.4 Poskytnutie vyššie uvedených údajov nie je zákonnou povinnosťou. Pokiaľ má dotknutá osoba záujem o služby Prevádzkovateľa je však potrebné poskytnutie osobných údajov dotknutej osoby na účely poskytnutia služby. Neposkytnutie osobných údajov potrebných pre poskytnutie služby môže mať za následok, že Prevádzkovateľ nebude môcť službu dotknutej osobe poskytnúť.

1.5 Účely, právne základy spracúvania a doba uchovávania: Účel spracúvania Právny základ Kategórie osobných údajov Doba uchovávania

Zasielanie marketingovej komunikácie relevantných pre advokátov

Vaše osobné údaje spracúvame na to, aby sme Vám mohli zasielať marketingovú komunikáciu ohľadom výhodných ponúk a benefitov, ktoré poskytujú naši obchodní partneri primárne pre advokátov. Za pomoci SAK selektujeme výhodné ponuky šité na mieru advokátom.

Marketingová komunikácia ja zasielaná na zverejnené kontaktné údaje advokátov ako podnikateľov v súlade s § 116 ods. 12 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách.

Oprávnený záujem Prevádzkovateľa na zasielaní marketingovej komunikácie [čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR]

E-mailová adresa

(z oficiálneho zoznamu advokátov SAK)

Do odhlásenia sa z odberu alebo namietania spracúvania osobných údajov, najdlhšie však po dobu

5 rokov

Pokiaľ nemáte záujem o získavanie výhodných ponúk, z odberu sa môžete kedykoľvek odhlásiť označením príslušného tlačidla (Zde si můžete odhlásit zasílání tohoto druhu zpráv.) v každej marketingovej komunikácii, ktorú od nás dostanete, ako aj ďalšími spôsobmi uvedenými nižšie v tomto Poučení. Po odhlásení sa z odberu vaše údaje nebudeme ďalej spracúvať na tento účel.

Poskytovanie služieb sprostredkovania výhodných ponúk

V prípade, že prejavíte záujem o získanie výhodnej ponuky a/alebo vyjadríte súhlas s našimi obchodnými podmienkami, budeme o Vás spracúvať osobné údaje na účely uzatvorenia vzájomnej zmluvy, ako aj poskytnutia služby sprostredkovania výhodnej ponuky.

Predzmluvná komunikácia a uzatvorenie zmluvy [čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR]

Identifikačné,

kontaktné údaje,

údaje a komunikácia v súvislosti so záujmom o poskytnutie služby a s uzatvorením a plnením zmluvy

Po dobu 4 rokov od skončenia zmluvného vzťahu

Plnenie a preukázanie plnenia zmluvných povinností podľa zmlúv s obchodnými partnermi Prevádzkovateľa

V prípade, že prejavíte záujem o výhodnú ponuku, ale nedôjde k predzmluvným rokovaniam či uzatvoreniu zmluvy medzi vami a Prevádzkovateľom, a zároveň budete mať záujem o sprostredkovanie vášho záujmu o ponuku obchodným partnerom Prevádzkovateľa, budeme spracúvať vaše osobné údaje nevyhnutné pre takéto sprostredkovanie.

Ak nevyjadríte záujem o sprostredkovanie vašich údajov osobných partnerov, nebudeme s nimi zdieľať žiadne vaše osobné údaje.

Oprávnený záujem Prevádzkovateľa na plnení zmluvných povinností zo zmlúv uzatvorených s obchodnými partnermi Prevádzkovateľa

[čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR]

Identifikačné, kontaktné údaje, údaje a komunikácia súvisiaca so záujmom o sprostredkovanie a so sprostredkovaním záujmu o výhodnú ponuku

Po dobu nevyhnutnú na preukázanie splnenia zmluvnej povinnosti voči obchodnému partnerovi podľa nastavení konkrétnej zmluvy

Zasielania newslettra, noviniek a informácii o službách

Pokiaľ vyjadríte záujem o zasielanie newslettra či informácií o novinkách o nás a našich ďalších službách a udelíte nám súhlas, budeme o vás spracúvať údaje aj na účely zasielania takejto komunikácie.

Súhlas so zasielaním newslettra je možné odvolať označením tlačidla v závere každého newslettra na to určenom alebo kontaktovaním Prevádzkovateľa prostredníctvom údajov uvedených nižšie.

V prípade udelenia súhlasu budeme na účely plnenia našich právnych povinností (najmä podľa zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách) spracúvať vami udelený súhlas (evidenčné účely).

Súhlas dotknutej osoby

[čl. 6 ods. 1 písm. a) GDPR]

Plnenie zákonnej povinnosti Prevádzkovateľa

[čl. 6 ods. 1 písm. c) GDPR]

Kontaktné údaje (najmä emailová adresa) a údaje poskytnuté dotknutou osobou na účely zasielania newslettra a informácií

Samotný súhlas

Do doby odvolania súhlasu, najneskôr však po dobu 5 rokov od udelenie súhlasu

Obrana a ochrana právnych nárokov Prevádzkovateľa

Na účely preukázania splnenia svojich povinností, nárokov, ich uplatnenie a obrana v konaní pred súdmi a orgánmi verejnej moci, vymáhanie a na obdobné účely Prevádzkovateľ spracúva vaše údaje.

Oprávnený záujem Prevádzkovateľa na obrane a ochrane právnych a obdobných nárokov Prevádzkovateľa

[čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR]

Vyššie uvedené kategórie osobných údajov v nevyhnutnom rozsahu

Po dobu trvania premlčacích dôb podľa platných právnych predpisov

2. PRÍJEMCOVIA ÚDAJOV A PRENOS DO TRETÍCH KRAJÍN

2.1 Vaše osobné údaje sprístupňujeme obchodným partnerom, ktorými sú poskytovatelia výhodných ponúk (napr. telekomunikačné podniky, predajcovia elektroniky a ďalší) v prípade, ak prejavíte záujem o poskytnutie výhodnej ponuky, inak poskytovateľom IT systémov, právnym zástupcom a v prípadoch stanovených platnými právnymi predpismi orgánom verejnej moci.

2.2 Osobné údaje neprenášame do tretích krajín (mimo EÚ/EHP). Ak by došlo k zmene, budete o tom informovaní.

3. PRÁVA DOTKNUTEJ OSOBY A SPÔSOB ICH UPLATNENIA

3.1 Ako dotknutá osoba podľa GDPR máte najmä nasledujúce práva, pričom ich uplatnenie môže byť, v súlade s platnými predpismi, obmedzené:

o na prístup k svojim osobným údajom (na informáciu, či sa spracúvajú takéto údaje a na ich kópiu);

o odvolať súhlas, ak sú vaše údaje spracúvané na základe súhlasu;

o na opravu alebo doplnenie nepresných údajov;

o na výmaz osobných údajov, ak už nie sú potrebné alebo boli spracúvané nezákonne;

o na obmedzenie spracúvania;

o na prenositeľnosť údajov (ak sú spracúvané na základe zmluvy alebo súhlasu);

o vzniesť námietku proti spracúvaniu na základe oprávneného záujmu Prevázdkovateľa, a to v prípade priameho marketingu napríklad aj formou odhlásenia sa z odberu marketingovej komunikácie v záveroch správ zasielaných dotknutej osobe Prevádzkovateľom alebo kontaktovaním Prevádzkovateľa prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej nižšie;

o podať sťažnosť na Úrad na ochranu osobných údajov SR (https://dataprotection.gov.sk/uoou).

3.2 V prípade otázok ohľadom spracúvania Vašich osobných údajov alebo uplatnenia práv nás môžete kontaktovať na e-mailovej adrese: tcgroup@tcgroup.sk.

4. ZÁSADY OCHRANY VAŠICH ÚDAJOV

4.1 V súlade s GDPR a Zákonom Prevádzkovateľ spracúva vaše osobné údaje v rozsahu a za podmienok ustanovených v osobitných právnych predpisoch.

4.2 Vaše osobné údaje budú uchovávané bezpečne, v súlade so zásadami bezpečnosti a ochrany osobných údajov, a len po dobu nevyhnutnú na splnenie účelu spracúvania. Prístup k Vašim osobným údajom budú mať výlučne osoby poverené Prevádzkovateľom na spracúvanie osobných údajov, ktoré ich spracúvajú na základe pokynov Prevádzkovateľa.

4.3 Pri spracúvaní osobných údajov na vyššie uvedené účely sa nevykonáva automatizované individuálne rozhodovanie ani profilovanie.

Aktualizované dňa 16.9.2025

nový PROGRAM ADVOKÁT

OD 1.MARCA 2018 JE V PLATNOSTI NOVÝ PROGRAM ADVOKÁT PROFI PLUS

SW - OPTITEL 2017

OPTITEL je profesionálny nástroj (SW) určený na analýzu dostupných údajov.
Výsledkom je zníženie telekomunikačných nákladov a zistenie chybovosti.

2014

Naša spoločnosť v spolupráci so Slovak Telekom poskytuje pre Slovenskú advokátsku komoru a pre členov komory nový program služieb Advokát Profi Plus.

2013/2014

Pre Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky zabezpečujeme konzultačné služby

Naši klienti

 

niektorí naši spokojní klienti

Schnellecke Slovakia
Schnellecke Bohemia
Slovenská advokátska komora 
ALFANA
SPV 23
Víno Levice
LEVINO
FORMULA plus
B Braun (Praha - Bratislava) 
SLOVAKODATA    https://www.slovakodata.sk/  
CGI  ( Praha - Bratislava )
Essilor

Úrad vlády SR
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Napíšte nám

 


Správa poslaná
Správa nebola poslaná

SLOVENSKO

Bratislava:
Telecom Consulting Group s.r.o.
Medveďovej 34, 851 01
mobil: +421 902 132 482
mobil: +421 918 900 700
email: tcgroup@tcgroup.sk

ČESKÁ REPUBLIKA

Praha:
Telecom Consulting Group s.r.o.
Na Ovčáckém 1709/22, 107 00
mobil: +420 721 198 456